Thursday, May 30, 2019

ဇနီးတစ္ေယာက္

ဇနီးတစ္ေယာက္

#ဇနီးတစ္​​ေယာက္​ စ\ဆံုး
…………………
…………………
ကြ်န္​မနာမည္​ကစႏၵီ…အသက္​က၂၇ႏွစ္​…အင္​းစိန္​​ေစ်းထဲမွာအလွကုန္​နဲ႔အဝတ္​အထည္​ဆိုင္​​ေလးဖြင္​့ထားတယ္​​ေလ…ဆိုင္​ဖြင္​့ဖို႔အတြက္​​ေစာ​ေစာထ​ခ်က္​ျပဳတ္​ၿပီးရင္​​ေရခ်ိဳးရဦးမယ္​..ဪ..စႏၵီကတစ္​ကိုယ္​တည္​း​ေနတာ​ေလ…အပ်ိဳလားဆို​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး..စႏၵီ အမ်ိဳးသားက သ​ေဘၤာသား​ေလ..အဲ့​ေတာ့လဲအတန္​အသင္​့စုမိ​ေဆာင္​မိ​ေလးရိွခဲ့တာ​ေပါ့..သိတဲ့အတိုင္​းပဲသ​ေဘၤာသားဆို​ေတာ့အလွအပလဲႀကိဳက္​မိန္​းမၾကမ္​းလဲ​ေၾကသ​ေပါ့႐ွင္​…​ေခတ္​လဲမွီပါ့…စႏၵီ ကိုလဲ​ေယာက်ာ္​းရၿပီးရင္​ခႏၶာကိုယ္​အလွပ်က္​မွာစိုးလို႔gym ကားခိုင္​းခဲ့တယ္​သူလဲျပန္​လာရင္​ စႏၵီ နဲ႔အတူတူgymလိုက္​ကစားတယ္​​ေလ..အင္​း…ခုဆိုကိုကိုမရိွ​ေတာ့တာ၆လ​ေတာင္​ျပည္​့​ေတာ့မယ္​….သ​ေဘၤာသားဆို​ေတာ့လဲပင္​လယ္​မွာပဲဇာတ္​သိမ္​းတက္​က်တာပါပဲ​ေလ…ကိုကိုမရိွထဲကညတိုင္​းကိုကိုနဲ႔အတူတူခ်စ္​ပြဲဝင္​ခဲ့ၾကတာကိုသတိရမိတယ္​..သတိရတိုင္​းလဲ ကိုကိုဝယ္​​ေပးထားတဲ့ vibratiorနဲ႔ လီးတုနဲ႔ပဲစိတ္​​ေျဖခဲ့ရတာပါပဲကိုကို​ေနရာမွာအစားထိုးႏိုင္​မယ္​့သူ​ေတာ့မရိွ​ေတာ့ဘူး​ေလ..ကိုကိုကသ​ေဘၤာသားပီပီႏိုင္​ငံျခားအျပာကာ​ေတြထဲကလိုႀကိဳးတုပ္​လိုးတယ္​ ၾကာပြတ္​နဲ႔႐ိုက္​လိုးတယ္​တစ္​ခါခါဖ​ေယာင္​းစက္​​ေတြကိုယ္​​ေပၚခ်ၿပီးပါလိုးတတ္​​ေသးတယ္​အစပိုင္​း​ေတာ့ စႏၵီ လဲမခံႏိုင္​​ေပမယ္​့အက်င္​့ရလာ​ေတာ့အဲ့လိုမွမလုပ္​ရရင္​ စႏၵီ စိတ္​အာသာကမ​ေျပ​ေတာ့ဘူး တစ္​ခုခုလို​ေနသလိုပဲ ဪတစ္​ျခားသူနဲ႔​ေနဘူးလားဆို​ေတာ့…ဟိသ​ေဘၤာသားက​ေတာ္​ပီသ​ေအာင္​တစ္​ခါ​ေတာ့​ေၾကးစား​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ဆက္​ဆံဘူးတယ္​​ေလ ​ေၾကးစားပီပီအလိုးအမႈတ္​ကြ်မ္​းက်င္​​ေပမယ္​့က်မစိတ္​ထဲမွာအာသာမ​ေျပတာနဲ႔​ေနာက္​မ​ေနျဖစ္​​ေတာ့ဘူးခုထိကိုကိုမရိွ​ေတာ့​ေပမယ္​့gym​ကစားတာ​ေတာ့မပ်က္​ခဲ့ဘူး..အာ့​ေၾကာင္​့လဲ စႏၵီ ခႏၶာကိုယ္​ကျမင္​တဲ့​ေယာက်ာ္​းတိုင္​း၂ခါျပန္​​ေငးရ​ေအာင္​စြဲ​ေဆာင္​မွဳရိွ​ေနတယ္​​ေလ..ခု​ေခတ္​စကားနဲ႔​ေျပာရရင္​​ေတာ့စူပါအကိတ္​​ေပါ့႐ွင္​….အာ..မနက္​ကကိုကို႔အ​ေၾကာင္​​ေတြးရင္​လြမ္​းရင္​းထြက္​လာမိတာgymကစားဖို႔ဝတ္​စံုထည္​့ထားတဲ့အိပ္​​အိမ္​မွာက်န္​ရစ္​ခဲ့ၿပီ….ဆိုင္​မွာလဲ​ေစ်းဝယ္​သူပါးလို႔အရင္​ကကိုကိုနဲ႔ခ်စ္​ရည္​လူးခဲ့တာျပန္​​ေတြးရင္​ခြၾကား​ေလးမွာစိုတိုတိုနဲ႔..အိမ္​ျပန္​ၿပီဝတ္​စံုယူရင္​လဲကားပိတ္​တာနဲ႔ဆိုအသြားအျပန္​၁နာရီခြဲ​ေလာက္​ၾကာဦးမယ္​..gymကလဲကစား​ေနၾကဆို​ေတာ့မကစားပဲမ​ေနႏိုင္​တာနဲ႔ဒီ​ေန႔ဝတ္​လာတဲ့ထမီအျပာအက်ႌလက္​ျပတ္​အျဖဴ​ေပၚမွာ​ေရာင္​စံုအစက္​အ​ေပၚကပန္​း​ေရာင္​လက္​ျပက္​​ေလထပ္​ဝတ္​ထားတဲ့ပံုစံနဲ႔ပဲ​ေပါက္​​ေတာဝက စႏၵီ ကစား​ေနၾက ……..gymကိုလာခဲ့မိတယ္​…ဝတ္​စံုမပါ​ေတာ့အ​ေပါ့စား​ေလး​ေတြပဲလုပ္​ၿပီးျပန္​မယ္​​ေပါ့Gymခန္​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ကစားလက္​စ၂​ေယာက္​ရိွ​ေသးတယ္​ စႏၵီ ​ေရာက္​ၿပီးခဏထိုင္​အ​ေၾကာ​ေလိာ့​ေနတုန္​းပဲသူတို႔လဲျပန္​သြားၾကတယ္​Gymခန္​းမတစ္​ခုလံုးမွာ စႏၵီနဲ႔နည္​ျပဆရာ၂​ေယာက္​ရယ္​၃​ေယာက္​ထဲရိွ​ေတာ့တယ္​..သူတို႔ကလဲ၂​ေယာက္​လံုးကgymကစားလက္​စမို႔လားနည္​းျပရတာsmartက်​ေအာင္​လားမသိကိုယ္​အ​ေပၚပိုင္​းဗလာ​ေအာက္​ကအတြင္​ခံ​ေလး​ေတြနဲ႔..အာနဲ႔ စႏၵီ လဲစိတ္​ထဲတစ္​မ်ိဳးႀကီျဖစ္​လာလို႔ျပန္​မလို႔လုပ္​​ေနတုန္​း…တစ္​​ေယာက္​- ဟာ စႏၵီ ျပန္​​ေတာ့မလို႔လာ မကစား​ေတာ့ဘူးလား-ဟုတ္​ကဲ့ဆရာဝတ္​စံုလဲမပါဘူး ၿပီ​ေတာ့ကစားရမွာလဲစိတ္​မပါလို႔ျပန္​​ေတာ့မယ္​-စႏၵီရယ္​ဝတ္​စံုနဲ႔က​ေန႔တိုင္​းကစား​ေနၾကပဲဟာတစ္​ခါတစ္​​ေလအသစအဆန္​းျဖစ္​​ေအာင္​ထမီ​ေလးနဲ႔ကစားၾကည္​့ပါလား-​ေနပါ​ေစ​ေတာ့ဆရာရယ္​​ေနာက္​​ေန႔မွပဲကစား​ေတာ့မယ္​အဲ့အခ်ိန္​မွာပဲ​ေဘးကတစ္​​ေယာက္​ကဝင္​ၿပီ-စႏၵီ ရယ္​ဝတ္​စံုနဲ႔ကလူတိုင္​းလာကစား​ေနၾက စႏၵီ လဲကစား​ေနၾကမို႔ဆရာတို႔လဲျမင္​ရတာ႐ိုး​ေနၿပီအသစ္​အဆန္​​ေလးျမင္​ဖူးတယ္​ရိွ​ေအာင္​ဒီတိုင္​းထမီ​ေလးနဲ႔ပဲကစားၾကည္​့ပါလား ဆရာတို႔လဲ လိုအပ္​ရင္​ကူ​ေပးမွာ​ေပါ့က်မလဲျငင္​းရမွာအားနာလာတာနဲ႔ပဲ-အင္​း​ေလဆရာတို႔ကလဲ​ေတာင္​းဆို​ေန​ေတာ့က်မလဲကစားၾကည္​့တာ​ေပါ့…လို႔​ေျဖၿပီးအ​ေပၚထပ္​​ေလးကိုခြ်တ္​ထမီကို​ေျခသလံုးအလည္​​ေလာက္​ျပင္​ဝတ္​ၿပီအ​ေျပးစက္​မွာစၿပီး​ေျပးၾကည္​့လိုက္​တယ္​တစ္​​ေယာက္​က​က်မ​ေနာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ကအ​ေ႐ွ့က​ေနလာရပ္​ၾကည္​့​ေနတယ္​အ​ေ႐ွ့ကတစ္​​ေယာက္​က က်မ​ေျပးလိုက္​တိုင္​တုန္​တုန္​​ေနတဲ့ရင္​သား​ေတြကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနတယ္​​ေနာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ကလဲက်မရဲ႕တင္​သား​ေတြနိမ္​့တံုျမင္​့တုန္​လွဳပ္​႐ွား​ေနတာကိုၾကည္​့ၿပီး ျပစ္​မွား ​ေနတာအ​ေသအခ်ာ​ေျပာႏိုင္​တယ္​…​ေ႐ွ့ကတစ္​​ေယာက္​ကတစ္​ကိုယ္​လံုးမွာအတြင္​ခံတစ္​ထည္​ထဲနဲ႔gymကစားလို႔အခ်ိဳးက်က်ၾကည္​့​ေကာင္​းတဲ့ကိုယ္​လံုးအဆတ္​အ​ေပါက္ကိုက်မျမင္​​ေနရတယ္​..ဖိုဓာတ္​နဲ႔ကင္​တာၾကာ​ေနတဲ့က်မစိတ္​ထဲလဲမ႐ိုးမရြ​ေလးျဖစ္​လို႔​ေပါ့…ပိုဆိုးတာက သူုအတြင္​းခံထဲကညီ​ေမာင္​က က်မကိုၾကည္​့​ေနရင္​း​ေ႐ွ့ကိုပိုဖု​ေဖာင္​းလာၿပီး အ​ေျမာင္​းလိုက္​ႀကီးထင္​းထင္​းႀကီး​ေပၚလာ​ေတာ့ငုတ္​​ေနတဲ့ကာမစိတ္​​ေတြလဲႂကြလာမိတယ္​..က်မဂြၾကား​ေလးမွာ​ေတာင္​စိုတိုတိုနဲ႔အဖုတ္​ထဲကယားသလိုျဖစ္​လာမိတယ္​က်မလဲသူ႔​ေပါင္​ၾကားထဲကမ်က္​စိကိုမခြါႏိုင္​​ေအာင္​ျဖစ္​​ေနတာ​ေနာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ကgymခန္​းအဝင္​တံခါးကိုပိတ္​လိုက္​တာ​ေတာင္​မသိလိုက္​မိဘူးလက္​​ေလ့က်င္​့ခန္​းအတြက္​springကိုဆြဲ​ေတာ့လဲတစ္​​ေယာက္​ထိန္​း​ေပးသလိုနဲ႔​ေနာက္​​ေက်ာက​ေနသူ႔အ​ေခ်ာင္​ႀကီးလာလာကပ္​တာခံရ​ေတာ့က်မမွာကာမစိတ္​​ေတြတျဖည္​းျဖည္​းတက္​တက္​လာၿပီလူလဲထူပူလာမိတယ္​​ေဘကရပ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့တစ္​​ေယာက္​ကိုလဲspring ကိုဆြဲလိုက္​တိုင္​လက္​​ေမာင္​းသားကသူအ​ေခ်ာင္​နဲ႔သြားၿပီပြတ္​မိ​ေနတာ​ေပါ့႐ွင္​…သူတို႔လဲအ​ေပၚစီက​ေနရင္​သား​ေတြၾကည္​့ရင္​းက်မကိုယ္​လံုး​ေတြလက္​​ေမာင္​သား​ေတြနဲ႔ထိမိရင္​လိင္​တံ​ေခ်ာင္​​ေတြကရာႏႈန္​းျပည္​့မာတင္​းလာတာအထိအ​ေတြ႔နဲက်မသိ​ေနမိတယ္​က်မလဲအဲ့လိင္​တံ​ေတြ္​ကိုစိတ္​ရိွလက္​ရိွသာစုပ္​​ေပးခ်င္​စိတ္​​ေပၚလာၿပီးဆက္​ၿပီမကစားႏိုင္​​ေတာ့ဘူး..ကာမဒီ​ေရ​ေတြတိုးသထက္​တိုးလာၿပီးလူတစ္​ကိုယ္​လံုးလဲထူပူ​ေနၿပီ..အသ္​ိစိတ္​နဲ႔လူနဲ႔သိပ္​မကပ္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး​ေလ…..မိန္​းမၾကမ္​း​ေၾက​ေနတဲ့ဆရာ၂​ေယာက္​ကလဲက်မစိတ္​ပါလာၿပီဆိုတာသိတာနဲ႔အ​ေျပာအဆို​ေတြအထိအကိုင္​​ေတြကပိုရဲတင္​းလာ​ေတာ့တယ္​…​ေနာက္​ကတစ္​​ေယာက္​-စႏၵီ တင္​သား​ေတြကအရမ္​းလွတာပဲ​ေနာ္​တင္​လိမ္​ကြင္​းကစားသလိုစ​ေကာဝိုင္​း​ေလးကစားၾကည္​့ပါလားက်မ​လဲ​ေဆးမိ​ေနသူလိုသူ​ေျပာသလိုတင္​ပါး​ေတြကိုပစ္​ခါစ​ေကာဝိုင္​းရင္​းသူ​ေျပာသလိုလိုက္​လုပ္​​ေနမိတယ္​​ေ႐ွ့ကတစ္​​ေယာက္​ကလဲဆံပင္​​ေတြကိုသပ္​တင္​​ေပးနဖူးက​ေခြ်း​ေတြမ်က္​ႏွာက​ေခြ်း​ေတြသုတ္​​ေပးရင္​​ေသြးတိုးစမ္​းလာတယ္​..က်မလဲျင္​မ္​​ေန​ေတာ့လည္​ပင္​းနဲ႔ရင္​သား​ေပၚက​ေခြ်း​ေတြပါသုတ္​​ေပးရင္​းရင္​သားကိုမထိတထိနဲ႔ကိုင္​တြယ္​ပြတ္​သတ္​​ေပးလာတယ္​..သူ႔အပြတ္​အသတ္​အကိုင္​အတြယ္​မွာပဲက်မရဲ႕စိတ္​​ေတြထိန္​မရ​ေတာ့ပဲသူတို႔၂​ေယာက္​ဝိုင္​းလိုးတာကိုခံခ်င္​လာမိ​ေနတယ္​….-ကဲလာ စႏၵီ ဘယ္​ရီ႐ိုက္​ဦးမယ္​….ဆိုၿပီးဘယ္​ရီခံု​ေပၚဆြဲ​ေခၚသြားတဲ့​ေနာက္​ပါသြားမိတယ္​..က်မဟာဘယ္​ရီခံု​ေပၚမွာပက္​လက္​အ​ေနအထားနဲ႔သူတို႔လုပ္​သမွ်ခံဖို႔အသင္​့အ​ေနအထားျဖစ္​​ေနတယ္​…….တစ္​​ေယာက္​ကက်မ​ေခါင္​နားမွာက်မလက္​ကိုကိုင္​ထားၿပီးရပ္​​ေနတယ္​တစ္​​ေယာက္​ကက်မ​ေျခ​ေထာက္​​ေတြကိုခံုမွာ​ေနသားတက် ျဖစ္​​ေအာင္​ထား​ေပးလို႔​ေပါ့…….က်မလဲဘယ္​ရီ႐ိုက္​ဖို႔အားကမရိွသလိုျဖစ္​ၿပီးလူကမထႏိုင္​ျဖစ္​​ေနတယ္​…​ေအာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ထမီကတုပ္​​ေနတာဆိုၿပီးထမီကို​ေပါင္​လည္​​ေရာက္​​ေအာင္​ဆြဲမတင္​လိုက္​တယ္​…​ေသခ်ာၿပီက်မအတြင္​းခံကိုသူျမင္​ရၿပီ..ဒါဆိုရင္​အတြင္​ခံကပန္​ႏု​ေရာင္​​ေလးဆို​ေတာ့အဖုတ္​ကထြက္​တဲ့အရည္​​ေတြစိုစြတ္​​ေနတာသူျမင္​မွာပဲဆိုတဲ့အသ္​နဲ႔မ်က္​လံုးကိုစံုမိတ္​ၿပီးႏႈတ္​ခမ္​းကိုကိုက္​ထားလိုက္​မိတယ္​……က်မအ​ေျခအ​ေနသိတဲ့အ​ေပၚကတစ္​​ေယာက္​ကလဲက်မလက္​​ေတြကိုသူ႔လီး​ေပၚကိုတင္​ကိုင္​ခိုင္​းၿပီဖြဖြ​ေလးပြတ္​​ေပး​ေနတယ္​…​ေအာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ကလဲ​ေျခဖဝါးက​ေနစၿပီး​ေပါင္​ရင္​သားအထိပြတ္​သပ္​ကိုင္​တြယ္​​ေပး​ေနတယ္​…ဒီအခ်ိန္​မွာသူတို႔လုပ္​သမွ်ကိုမျငင္​းဆန္​ႏိုင္​ပဲသူ႔တို႔အျပဳအစု​ေအာက္​မွာသာယာ​ေနရင္​းကာမမီး​ေတြကို​ေလာင္​စာအိုးက်သလိုၿငိမ္​းမရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့႐ွင္​…အ​ေပၚကလူကအတြင္​ခံကိုခြ်တ္​ၿပီသူ႔လီးကိုကိုင္​းခိုင္​းထာတာကိုအလိုက္​သင္​့အထက္​​ေအာက္​​ေလ်ာတိုက္​ဂြင္​းထု​ေပးရင္​​ေအာက္​ကႏိႈက္​ဆြပြတ္​သပ္​ရလြယ္​​ေအာင္​​ေပါင္​ကိုလဲအလိုက္​သင္​့ကား​ေပးထားလိုက္​တယ္​….အ​ေပၚကလူကက်မအက်ႌကိုဆြဲခ်ၿပီးႏို႔၂လံုးကိုအားရပါရစုပ္​ကိုင္​ကစား​ေနတယ္​…..သူ​ေ႐ွ့ကုန္​းၿပီႏို႔ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့သူ႔လီးကက်မမ်က္​ႏွာနဲ႔တစ္​တန္​းထဲ​ေပါ့႐ွင္​…..​ေအာက္​ကလူကလဲပင္​တီ​ေပၚက​ေန​ေစာက္​ဖုတ္​အကြဲ​ေၾကာင္​း​ေလးကိုပြတ္​​ေပး​ေနရကအားမရလို႔ပင္​တီကိုဆြဲခြ်တ္​တဲ့အခါက်မလဲအလိုက္​သင္​့တင္​ပါးကိုႂကြ​ေပးလိုက္​မိတယ္​……အ​ေပၚကလူကလဲႏို႔​ေတြကိုင္​ရင္​ကြ်န္​မႏႈတ္​ခမ္​းကိုစုပ္​နမ္​းလာတယ္​…က်မလဲသူ႔လွ်ာထိုးထည္​့လာတာကိုအလိုက္​သင္​့ျပန္​ၿပီနမ္​းရင္​နဲ႔…..​ေအာက္​ကလူကအဖုတ္​အကြဲ​ေၾကာင္​း​ေလးကိုျဖဲအစိ​ေလးကိုလက္​နဲ႔​ေခ်​ေပးတဲ့အခါက်မရဲ႕အနမ္​​ေတြဟာျပင္​းထန္​အားပါလာရတယ္​…​ေအာက္​ကလူကဖိ​ေခ်​ေလအဖုတ္​ထဲကယားၿပီတြန္​႔ခါ​ေလ…အ​ေပၚကနမ္​း​ေလနဲ႔က်မအဖို႔ကာမခံစားမႈအသစ္​အစမ္​းမွာအ​ေကာင္​းႀကီး​ေကာင္​​ေနပါ​ေတာ့တယ္​….​ေအာက္​ကလူကက်မ​ေစာက္​ဖုတ္​​ေလးကိုလွ်ာနဲ႔အျပာလိုက္​လ်က္​​ေပး​ေနတဲ့အခ်ိန္​မွာပဲအ​ေပၚကလူကနမ္​း​ေနတာကို႐ုတ္​တရက္​ရပ္​လိုက္​ၿပီးက်မႏႈတ္​ခမ္​းဝမွာသူ႔လီးကိုလာတည္​​ေပးထားတယ္​….က်မလဲအလိုက္​တသိနဲ႔သူလီးဒစ္​ဖ်ားကိုလွ်ာနဲ႔ထိုးကလိရင္​းလီးတစ္​​ေခ်ာင္​လံုးကိုစိတ္​ပါလက္​ပါစုပ္​​ေပး​ေနမိတယ္​….​ေအာက္​ကလူကအစိ​ေလးကိုလွ်ာနဲ႔ထိုးလိုက္​လုပ္​​ေနတဲ့အခါအထဲကအလြန္​အမင္​ယားလာၿပီးမ​ေနႏိုင္​လို႔လိုး​ေပးက်ဖို႔​ေတာင္​ဆိုလိုက္​မိတဲ့အထိပါပဲ……​ေအာက္​ကလူကလီးကိုလိုးအ​ေပၚကလူကႏို႔ႏွလံုးၾကားကိုလိုး​ေပးၾကတယ္​….၅မိနစ္​​ေလာက္​ၾကာ​ေတာ့အ​ေပၚကလူကက်မ​ေနရာမွာအိပ္​ၿပီက်မကိုအ​ေပၚကတက္​​ေဆာင္​့လိုးခိုင္​းတယ္​…..က်မလဲသူတို႔၂​ေယာက္​အလိုးအမႈတ္​နဲ႔၂ခါ​ေလာက္​ၿပီးခဲ့ရၿပီ….အဲ့အခ်ိန္​မွာပဲ​ေနာက္​ကတစ္​​ေယာက္​ကက်မဖင္​​ေပါက္​ဝကိုလက္​နဲ႔ဆြတံ​ေတြးဆြတ္​ၿပီးသူ႔လီးကိုဖင္​ထဲစလိုးပါ​ေတာ့တယ္​…..ကိုကိုရိွစဥ္​ကဖင္​​ေရာ​ေစာက္​ဖုတ္​​ေရာအလိုးခံရဖူး​ေပမယ္​့ခုလို၂​ေယာက္​ကတစ္​ၿပိင္​ထဲလိုးတာခံစားလိုက္​ရတယ္​က်မဟာ ဒီအရသာကိုအစြဲႀကီးစြဲမိၿပီ​ေပါ့…..ပါးစပ္​ကလဲအား…..အား….အင္​း…….အင္​….ၿငီိးရင္​း…၂​ေယာက္​ကလဲတင္​း​ေဆာင္​့လိုးၾကရင္​းနဲ႔က်မအတြက္​ကာမသုခ​ေတြျပည္​့ဝခ်င္​တိုင္​ျပည္​့ဝလို႔​ေနာက္​ထပ္​၂ခါ​ေလာက္​ထပ္​ၿပီးခဲ့ရ​ေပါ့….သူတို႔၂​ေယာက္​ကလဲၿပီးခါနီးၿပီးခါနီးကို၂​ေယာက္​လံုးပါးစပ္​ဝမွာလီကိုဂြင္​းထုၿပီးက်မပါးစပ္​ထဲလရည္​​ေတြပန္​ထည္​့​ေပးၾကတယ္​…ကိုကိုမရိွထဲကလရည္​မ​ေသာက္​ခဲ့ရတဲ့က်မအတြက္​နတ္​သုဒၶါနဲ႔မလဲႏိုင္​တဲ့အရသာပါပဲ….က်မအတြက္​လဲလိုအပ္​​ေနတဲ့ကာမစည္​းစိမ္​ကိုသူတို႔၂​ေယာက္​နဲ႔အတူအျပည္​့အဝခံစားခြင္​့ရခဲ့ပါၿပီ….အဲ့​ေန႔ကစၿပီးက်မတို့နွစ္ေယာက္​ဟာ တနဂၤ​ေႏြ​ေန႔တိုင္​းက်မအိမ္​မွာခ်ိန္​းလိုးခဲ့ၾကတာခုထိပါပဲ႐ွင္​။
#crd ၿပီးပါၿပီ

No comments:

Post a Comment