Thursday, May 30, 2019

သူတို႔လင္မယားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္

သူတို႔လင္မယားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္

တစ္ေလာက သူငယ္ခ်င္း လင္မယား
မေနႏိုင္ေတာ့လို႕ အခန္းထဲ၀င္ ပြဲၾကမ္းတာကို နားေထာင္ခြင့္ရခဲ့တဲ့ အေတြ႕အႀကံဳမွီညမ္းၿပီး ေရးသည္။
ကြ်န္ေတာ္ အမည္ မင္းေ၀ယံပါ။ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း အမည္က စည္သူ ပါ။ အသက္က ၂၈ ႏွစ္ ရွိၿပီ။ စည္သူက အသက္ ၂၀ ေလာက္မွာ မိန္းမယူသြား သည္။ ကြ်န္ေတာ္ထက္ မိန္းမအရင္ရျပီး ဘဝကို ႀကိဳးစားေနသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ သူငယ္ခ်င္း စည္သူ႕ မိန္းမ အမည္က သက္စု အသက္က ၂၅ ႏွစ္ ရွိျပီး အရပ္အျမင့္က ၅ ေပ ၅ လက္မေလာက္ရွိတယ္။ တင္ေတြ ရင္ေတြက အရမ္းၾကည့္ေကာင္းတယ္။ ႀကီးလည္းမႀကီး ေသးလည္းမေသးဘူး။ သက္စုက ခါးေသးေတာ့ တင္ေတြရင္ေတြက ပိုျပီး လွပေပၚလြင္သည္။ ဒီေန႕ထိ စည္သူနဲ႕ သက္စုတို႕ ခေလးမယူၾကေသးဘဲ လင္မယားႏွစ္ေယာက္တည္း ေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္က လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုးနဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ သူတို႕ အိမ္ကို အၿမဲတမ္းသြားလည္ေလ့ရွိပါသည္။
စည္သူက အိမ္ေထာင္သက္ရလာေတာ့ သက္စုကို ဂရုသိပ္မစိုက္ေတာ့ဘူး။
ေနာက္ပိုင္း စည္သူက အရက္ေသာက္တာမ်ားလာေတာ့ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ အရင္လိုမဟုတ္ေတာ့ဘဲ
ရန္ခဏခဏျဖစ္လာၾကသည္။ စီးပြားေရးက အဆင္ေျပေသာ္လည္း လင္မယားႏွစ္ေယာက္ အဆင္မေျပ ျဖစ္ေနၾကသည္။ သက္စုက စည္သူနဲ႕ ရန္ျဖစ္တိုင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ဖုန္းဆက္ျပီး တိုင္ေျပာေလ့ရွိပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္က စည္သူကို ရန္မျဖစ္ဖို႕ သက္စုနဲ႔ အဆင္ေျပေအာင္ေနဖို႕ အၿမဲေျပာပါသည္။ စည္သူက အသက္ငယ္ငယ္နဲ႕ မိန္းမရေတာ့ လူပ်ိဳဘဝကို ေကာင္းေကာင္း မေပ်ာ္ရႊင္လိုက္ရဘူး။ ရည္းစား ကလည္း သက္စုတစ္ေယာက္ပဲရွိခဲ႔တာ။ သက္စုကေတာ့ စည္သူ႕အရင္ ႏွစ္ေယာက္ရွိတာ ကြ်န္ေတာ္သိသည္။ စည္သူလည္း သိလိမ့္မယ္ထင္သည္။ စည္သူက ဆိုင္ကယ္ပစၥည္းအေရာင္းဆိုင္ ႏွစ္ဆိုင္ဖြင့္ထားသည္။ ကြ်န္ေတာ္က စည္သူ႕ဆိုင္မွီၿပီး ဆိုင္ကယ္ျပင္ဆိုင္ဖြင့္ထားသည္။ စည္သူက ကြ်န္ေတာ္ထက္ စီးပြားေရး ပိုအဆင္ေျပပါသည္။
အခု စီးပြားေရးအဆင္ေျပလာေတာ့ စည္သူက ရႈပ္ခ်င္ေပြခ်င္လာသည္။
ဒီလိုနဲ႕ စည္သူ အျပင္မွာ ဇယားေတြရႈပ္လာသည္။ စည္သူနဲ႕အတူ ကြ်န္ေတာ္လည္းပါသည္။
စည္သူနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အရႈပ္ဇယားကို ေနာက္မွ သီးသန္႕ေျပာျပပါမည္။
ဆိုးအတူေကာင္းဖက္ ငယ္သူငယ္ခ်င္းဆိုေတာ့
စည္သူရဲ႕ အရႈပ္ဇယားကို သက္စုမသိေအာင္ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဖုံးထားေပးသည္။ သက္စုက ကြ်န္ေတာ္မေျပာလည္း စည္သူေျခလွမ္း ပ်က္ေနတာ ရိပ္မိတယ္ ထင္သည္။ ေနာက္ပိုင္း ေန႕တိုင္းနီးပါး လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ စည္သူက တစ္လ သံုးေလးခါေလာက္ စည္သူ႕အိမ္မွာ အရက္ေသာက္ေလ့ရွိသည္။ သက္စုက အမည္းလုပ္ေပးသည္။ ျပီးရင္ စည္သူ႕ အနားထိုင္ၿပီး အမည္းႏႈိက္စားကာ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔အတူ စကားေျပာသည္။ အရက္ေသာက္ျပီး စည္သူတို႕အိမ္မွာ ညစာ စားျပီးမွ ကြ်န္ေတာ္ အိမ္ျပန္လာေလ့ရွိသည္။ တစ္ခါတစ္ေလ အရမ္းမူးသြားရင္ အိမ္မျပန္ဘဲ စည္သူအိမ္မွာပဲ အိပ္သည္ ။ထိုညမ်ိဳးတြင္ စည္သူက သူ႕မိန္းမနဲ႕ လိုးတာကို လူပ်ိဳျဖစ္သည့္ ကြ်န္ေတာ္ကို ငယ္သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္းျဖစ္၍ ေခ်ာင္းၾကည့္ခြင့္ေပးထားသည္။ စည္သူမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္ ေခ်ာင္းၾကည့္ေနစဥ္ သူ႕မိန္းမကို လိုးရတာ ပိုေကာင္းေၾကာင္း စည္သူ ေျပာျပ၍ သိရသည္။ သက္စုလည္း သိမည္ ထင္ပါသည္။ ပတ္ဝန္းက်င္က ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ စည္သူတို႕လင္မယား ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ျပီး ေန႕ညအျမဲဝင္ထြက္သြားလာေနသည့္အတြက္ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္း သိထားၾကသျဖင့္ ဘာမွ ေျပာဆိုျခင္း မရွိၾကေပ။ တစ္ေန႕ စည္သူက သူ႕အိမ္မွာ အရက္ေသာက္မယ္ေျပာတာနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္လည္း ထြက္လာခဲ႔သည္။ စည္သူ႕ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ထူးထူးျခားျခား သက္စုက အလွေတြျပင္ထားျပီး အရမ္းလွေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရသည္ ။ သက္စုက ေပါင္ေလာက္ စကပ္အတိုအျဖဴေရာင္ေလး ဝတ္ထားျပီး အက်ႋီက တစ္ေခ်ာင္းႀကိဳးပန္းေရာင္ေလးဝတ္ထားသည္။ ႏႈတ္ခမ္းကို အနီေရာင္ဆုိးထားျပီး အရမ္းကို
sexy က် လွပေနသည္။
ကြ်န္ေတာ္ သက္စုကို ၾကည့္ျပီး အရမ္းလွေၾကာင္း ခ်ီးက်ဴးလိုက္သည္။
” သက္စု နင္ အရမ္းလွေနပါလား ဘာေဆးေတြစားထားလဲ”
” ေအာင္မယ္ ေ၀ယံ ေႁမွာက္မေနနဲ႕ နင္စားခ်င္တာေျပာ ခ်က္ေကြ်းမယ္”
စည္သူက ဖ်ာေပၚမွာထိုင္ကာ ကြ်န္ေတာ္ကို ေစာင့္ရင္း အရက္ေသာက္ႏွင့္ေနသည္။
” တကယ္ေျပာတာပါဟာ လွလို႕လွတယ္ေျပာတာ စားခ်င္လို႕မဟုတ္ပါဘူး ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား သူငယ္ခ်င္း စည္သူ”
စည္သူကကြ်န္ေတာ္ေမးတာကို ျပန္မေျဖဘဲ ကြ်န္ေတာ္ကို လွမ္းေခၚသည္။
”လာ ေ၀ယံသူငယ္ခ်င္း ငါေတာ့ ကစ္ေနျပီ”
”ေအးေအး လာျပီ သူငယ္ခ်င္း”
ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ စည္သူ မႏၲေလးရမ္ တစ္လံုးကို ႏွစ္ေယာက္ အတူေသာက္ၾကသည္။ သက္စုက အမည္းလုပ္ေပးျပီး ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕ တည့္တည့္ရွိ စည္သူေဘးတြင္ ထိုင္ကာ အမည္းထိုင္စားေနသည္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း စည္သူ မျမင္ေအာင္ စကပ္တိုတို ဝတ္ထား၍ ေပၚေနေသာ သက္စု၏ ေပါင္သားျဖဴျဖဴေလးကို ခိုးခိုးၾကည့္ေနမိသည္။ သက္စု၏ sexyက်သည့္ အလွကို ခိုးၾကည့္ရင္း သက္စုကို လိုးခ်င္လာမိျပီး ကြ်န္ေတာ္ လီးေတာင္လာသည္။ သက္စုက ကြ်န္ေတာ္ ခိုးၾကည့္တာကို သိေနသည္။
စည္သူကေတာ့ သူ႕မိန္းမ ကြ်န္ေတာ္ ခိုးၾကည့္တာကို မသိဘူးထင္သည္။ အရက္ကိုပဲ တစ္ခြက္ျပီး တစ္ခြက္ေသာက္ေနသည္။ ခဏၾကာေတာ့ စည္သူ အေပါ့ထသြားသည္။စည္သူတို႕အိမ္က သြပ္မိုး သစ္ျပားကာထားသည့္ ေျခတန္ရွည္တစ္ထပ္အိမ္ျဖစ္သည္။ အိမ္သာက အိမ္အေနာက္ဘက္တြင္ သပ္သပ္ေဆာက္ထားသည္။ စည္သူ အေပါ့ထသြားသျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္စုကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ၾကည့္ေတာ့သည္။
သက္စု မ်က္လံုးေတြက အေရာင္လက္ေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကို ၾကည့္တာ စိတ္ဆိုးပံုမရသည့္အျပင္ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္တာကိုပင္ ေက်နပ္ေနပံုရသည္။
သက္စုမွာ ေပါင္ေလာက္ေပၚေသာ စကပ္အတိုအျဖဴေရာင္ေလး ဝတ္ထားျပီး ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းစု၍ ေဘးတစ္ေစာင္းထိုင္ေနသျဖင့္ ေပါင္တစ္ဝက္ျဖဴျဖဴ သြယ္သြယ္ေလးမွာ ေပၚေနေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အားတက္ျပီး ေရွ႕တည့္တည့္တြင္ ထိုင္ေနသည့္ သက္စု၏ ေပၚေနေသာေပါင္တန္ျဖဴျဖဴေလးကို ၾကည့္ေနမိသည္။ ရုတ္တရက္ သက္စု က ေပါင္တစ္ေခ်ာင္းကို ေထာင္လိုက္ျပီး ျပန္ခ်လိုက္သည္။ကြ်န္ေတာ္ ရင္ခုန္သံေတြ ျမန္သြားသည္။ သက္စုမွာ အတြင္းခံမဝတ္ထားေပ။
သက္စု ေပါင္တစ္ေခ်ာင္းကို ေထာင္လိုက္ခ်ိန္တြင္ ေပါင္ၾကားတြင္ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ေလးကို ကြ်န္ေတာ္ ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ လီးႀကီးမွာ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ကို ျမင္ျပီး အရမ္းမာေတာင္လာသည္။ သက္စုမွာ သူ႕ ေစာက္ဖုတ္ကို ျမင္၍ ကြ်န္ေတာ့္ လီးႀကီးေတာင္လာတာကို လွမ္းၾကည့္ျပီး ျမင္သြားသည္။ ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ကို ရီျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရင္ထဲ ေျဗာင္းဆန္သြားသည္။ ကာမရာဂ စိတ္က ေသရည္ေသရည္ထက္ပို၍ ရင္ကို ပူေလာင္ေစပါသည္။
စည္သူ အေပါ့သြားျပီး အိမ္ေပၚျပန္တက္လာသျဖင့္
ကြ်န္ေတာ္လည္း တဏွာထေနသည့္ မ်က္ႏွာကိုျပင္လိုက္သည္။ သက္စုကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး အမည္းႏိႈက္စားေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ စည္သူလည္း မႏၲေလးရမ္ တစ္လံုးကုန္ေအာင္ေသာက္ျပီး ထမင္းစားၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ လည္း ထမင္းစားျပီး အိမ္ျပန္မည္ေျပာရာ စည္သူက သူ႕အိမ္မွာ ညအိပ္ရန္ေျပာသျဖင့္ ညအိပ္လိုက္ေတာ့သည္။ စည္သူက ဒီေန႕ သူ႕မိန္းမသက္စု အရမ္းလွေနသျဖင့္ သူနဲ႕ သက္စု လိုးတာကို ကြ်န္ေတာ္အား ေခ်ာင္းၾကည့္ေစခ်င္မွန္း ကြ်န္ေတာ္ သိေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကို သူတို႕လင္မယား အိပ္ခန္းႏွင့္ကပ္လ်က္ ေအာက္ဘက္ရွိ အိပ္ခန္းတြင္ အၿမဲအိပ္ခိုင္းပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္သည့္ အိပ္ခန္းေခါင္းရင္းက ေခ်ာင္းၾကည့္လ်င္ စည္သူႏွင့္ သက္စု လိုးေနတာကို ေကာင္းေကာင္း ျမင္ရသည္။ စည္သူက သက္စုကို လိုးသည့္အခါတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ေခ်ာင္းၾကည့္လ်င္ ္ျမင္ရေအာင္ မီးဖြင့္လိုးေလ့ ရွိသည္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း အိပ္ခန္းထဲဝင္၍ အိပ္ရန္ျပင္စဥ္ စည္သူတို႕ လင္မယားမွာ သူတို႕အိပ္ခန္းထဲဝင္ျပီး လိုးပြဲဆင္ေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဒီေန႔ သက္စုက အရင္ထက္ sexy က် ပိုလွေနသျဖင့္ ခိုးၾကည့္ျပီး ျပစ္မွားခဲ့ရာ လီးကမာေတာင္ေနေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္ စည္သူနဲ႕ သက္စု လိုးေနတာကို ေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္သည္။
စည္သူက သက္စုကို ဖင္ကုန္းခိုင္း၍ စကပ္တိုကို မခြ်တ္ေစဘဲ စကပ္ကို ခါးအေပၚကို လွန္တင္ထားသည္။ ဖင္ကုန္းထားသျဖင့္ သက္စု ေစာက္ပတ္ႀကီးမွာ ဖင္ေနာက္ကို ျပဴးထြက္ေနသည္။ စည္သူက သက္စု ေစာက္ပတ္ကို ၿဖဲလိုက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ ေခ်ာင္းၾကည့္ေနသည့္ဘက္ကို တစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။
” သက္ သက္ ေစာက္ဖုတ္ႀကီးက ျမင္တဲ႕သူတိုင္း လိုးခ်င္စရာႀကီး ၿပဲလန္ေနတာပဲ ”
ျပီးေတာ့ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို လွ်ာနဲ႕ အထက္ေအာက္လ်က္ေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္စု ေစာက္ဖုတ္ၾကီးကို စိတ္မွန္းျပီး ပုဆိုးခြ်တ္ကာ ဂြင္းတိုက္လိုက္သည္။ စည္သူက ေစာက္ပတ္လ်က္ေပးေနသျဖင့္ သက္စုမွာ ဖီးေတြတက္ျပီး ပါးစပ္က အသံေတြ ထြက္ေနသည္။
” ေကာင္းလိုက္တာ ေစာက္ပတ္ကို နာနာလ်က္ ကိုကို သက္ အရမ္းေကာင္းတယ္”
စည္သူနဲ႕ သက္စုမွာ လိုးတိုင္း ညစ္ညမ္းတာေတြေျပာျပီး လိုးၾကသည္။
စည္သူက ညစ္ညမ္းတာေတြေျပာ လိုးရတာ ပိုေကာင္းေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ကို ေျပာျပသည္။ သက္စုလည္း ညစ္ညမ္းတာေတြေျပာရတာ ႀကိဳက္ေၾကာင္း သိရသည္။
စည္သူလည္း သက္စု ေစာက္ဖုတ္ကို အားရပါးရ လ်က္ျပီး ဒူးေထာက္ဖင္ကုန္းထားသည့္ သက္စု
အေပၚခြလိုက္၍ လီးႀကီးကို သက္စုေစာက္ဖုတ္ထဲ ထိုးထည့္ လိုက္သည္။ စည္သူမွာ နီရဲၿပဲလန္ေနေသာ သက္စု ေစာက္ပတ္ႀကီးကို ဒူးမေထာက္ပဲ
ခြလိုးလိုးေနသည္။
” ေကာ့ထား သက္ ခါးကို ေကာ့ထား ဒါမွ ေစာက္ပတ္ႀကီးက ျပဴးျပီး လိုးလို႕ေကာင္းမွာ”
” ေကာင္းတယ္ ကိုကို လိုးလိုး ေဆာင့္လိုး အာ အ အား ေကာင္းတယ္ ကိုကို”
” သက္ ကိုကို ျပီးျပီ အား အ အ”
” ကိုကို ေအာင့္ထားဦး သက္မျပီးေသးဘူး”
စည္သူ သက္စုကို အားကုန္ေဆာင့္လိုးရင္း ျပီးသြားသည္။ သက္စုမွာ မျပီးေသးမွန္း ကြ်န္ေတာ္ သိလိုက္သည္။
” ကိုကို အရမ္းညစ္ပတ္တယ္ သက္မျပီးေသးပါဘူးဆို ေအာင့္မထားဘူး”
” ကိုကုိ အရမ္းေကာင္းသြားလို႕ပါ သက္ရယ္ သက္မျပီးေသးလို႕ မေက်နပ္ရင္ ေ၀ယံကို ေခၚျပီး လိုးခိုင္းလိုက္ပါလား ကိုကို သေဘာတူတယ္ ”
စည္သူ လီးကို သက္စု ေစာက္ဖုတ္ထဲက ထုတ္လိုက္သည္။ စည္သူ႕ သုတ္ရည္ေတြ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ထဲကေန ေမႊ႕ယာေပၚ စီးက်ေပကုန္ေတာ့သည္။
”အိုး ကိုကို ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ကိုျဖိဳးၾကားသြားရင္ မေကာင္းဘူး”
” ၾကားၾကားေပါ့ အခုေတာင္ ကိုကို တို႕ လင္မယားလိုးေနတာကို ေ၀ယံ ဟိုဘက္အိပ္ခန္းက ေခ်ာင္းၾကည့္ေနတာ သက္ လဲ သိေနတာပဲ အရက္ေသာက္ေနတုန္းကလဲ သက္ရဲ႕ ေပါင္ျဖဴျဖဴေလးေတြကို ခိုးၾကည့္ျပီး သက္ကို လိုးခ်င္လို႕ ငျဖိဳး လီးေတာင္ေနတာ ကိုကို ေတြ႕သားပဲ သက္လဲ ေ၀ယံကို ေပါင္ၿဖဲၿပီး အထာေပးေနတာ မဟုတ္လား ကိုကို သိပါတယ္”
စည္သူလည္း စကားေျပာရင္ျဖင့္ မျပီးေသးတဲ႕ သက္စု ကို ပလက္လွန္ ေပါင္ကားခိုင္းျပီး သက္စုေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို လက္ၫွိဳးလက္ခလယ္ႏွစ္ေခ်ာင္းျဖင့္ ထိုးဆြေပးေနသည္။ သက္စု မွာ ကာမစိတ္ေတြ တက္ေနဆဲျဖစ္သည္။
” အ အာ အား ကိုကိုက သက္ကို စိတ္မဆိုးဘူးလား”
”မဆိုးပါဘူး ေ၀ယံက ကိုယ္တို႕ရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းပဲ ၿပီးေတာ့ သက္ကို သူကအရင္စႀကိဳက္တာ ကိုကိုက လက္ဦးျပီး ယူလိုက္ေတာ့ ေ၀ယံကို အားနာေနတာ သက္ကေရာ ေ၀ယံနဲ႕ မလိုးခ်င္ဘူးလား ေ၀ယံက ကိုယ့္ထက္လီးႀကီးျပီး အလိုးေကာင္းတယ္”
”ကိုကိုက သက္ ကို တကယ္ ေ၀ယံနဲ႕ လိုးေစခ်င္တာလား ”
”အင္ ဟုတ္တယ္ သက္ ကို ေကာင္းေကာင္းခံစားေစခ်င္တယ္”
” သက္ ကို တန္ဖိုးမထားဘူးလား”
” တန္ဖိုးထားတာေပါ့ ဒါေၾကာင့္လည္း သက္ ကို ငယ္သူငယ္ခ်င္းအရင္းနဲ႕ ေပးလိုးခိုင္းတာေပ့ါ သက္ ကို ေကာင္းေကာင္းခံစားေစခ်င္လို႕ေလ အျခားစိတ္မခ်ရတဲ့သူမွ မဟုတ္တာ သက္ မႀကိဳက္ရင္ မလုပ္ပါနဲ႕ ”
စည္သူက စကားေျပာေနရင္း သက္စုေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို လက္ၫွိဳးလက္ခလယ္ႏွစ္ေခ်ာင္းျဖင့္ လိုးေပးေနသည္။ သက္စုလည္း ေကာင္းေနျပီး ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ကား၍ ေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို ေကာ့ေပးေနသည္။
” သက္ ကေတာ့ ကိုကို သေဘာပဲ ဒါေပမယ့္ ကိုမင္းေ၀ယံကေရာ လက္ခံပါမလား”
ေ၀ယံက သက္ကို လိုးခ်င္ေနတာ ၾကာေပါ့ သက္မယံု ကိုယ္ ေမးျပမယ္”
” ေ၀ယံ သူငယ္ခ်င္း ေခ်ာင္းနားေထာင္မေနနဲ႕ ငါတို႕လင္မယားအိပ္ခန္းကို လာခဲ႔ကြာ မင္းကို သက္စုက စားခ်င္လို႕တဲ႕”
ကြ်န္ေတာ္လည္း စည္သူနဲ႕ သက္စု စကားေျပာျပီး ေစာက္ပတ္ကို လက္နဲ႕ႏိႈက္ေနတာကို ေခ်ာင္းၾကည့္ျပီး လီးက ပိုမာေတာင္လာသည္။ ထိုစဥ္ စည္သူက ကြ်န္ေတာ္ကို သူတို႕လင္မယားအိပ္ခန္းထဲကို ေခၚေနသျဖင့္ ေခ်ာင္းၾကည့္ေနသည့္ ကြ်န္ေတာ္ ပိုရင္ခုန္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ပုဆိုးေကာက္ဝတ္ျပီး စည္သူတို႕ လင္မယားအိပ္ခန္းထဲသို႕
ဝင္သြားလိုက္သည္။
စည္သူက ေမႊ႕ယာေပၚတြင္ ကိုယ္တံုးလံုးခြ်တ္ျဖင့္ လီးက ေပ်ာ့ေခြေနသည္။ သက္စုကေတာ့ စကပ္အတိုနဲ႕ တစ္ေခ်ာင္းႀကိဳးအက်ႋီ
ဝတ္ထားသည္။
” လာ ေ၀ယံငါ့တို႕ လင္မယား ေမႊ႕ယာေပၚလာထိုင္ အားမနာနဲ႕”
ကြ်န္ေတာ္ စည္သူတို႕ လင္မယားအိပ္သည့္ ေမႊ႕ယာေပၚတက္ထိုင္လိုက္သည္။
ေမႊ႕ယာေပၚတြင္ စည္သူ က သူ႕မိန္းမသက္စုကို လိုးထားသည့္ သုတ္ရည္ေတြ ေပေနသျဖင့္ အကြက္လိုက္ႀကီးျဖစ္ေနသည္။
”ေ၀ယံ မင္း ငါ့မိန္းမ သက္စုကို လိုးခ်င္လား”
” ဟာ လိုးခ်င္တာေပါ့”
” ေအး ဒါဆို ငါ့မိန္းမ သက္စုကို ေသေသခ်ာခ်ာလိုးေပးလိုက္ သက္စု ကမေကာင္းဘူးဆို မင္းကို ဖင္ျပန္ခ်မယ္ ဘယ္လိုလဲ လက္ခံလား”
” ေအးပါကြာ လက္ခံပါတယ္ သက္စုကေရာ သေဘာတူရဲ႕လား”
ကြ်န္ေတာ္ သက္စု ကို ၾကည့္ျပီးေမး လိုက္သည္။ သက္စုက ကြ်န္ေတာ္ကို ၾကည့္ျပီး စည္သူ႕ကို ၾကည့္လ်က္ ျပန္ေျဖသည္။
”ကိုကို သေဘာတူရင္ ခံမယ္”
စည္သူက သေဘာတူသည္။
”ကိုကို လက္ခံပါတယ္ သက္ရယ္ ေဟ့ေကာင္ ေ၀ယံ ငါ့မိန္းမကို ေစာက္ပတ္အရင္လ်က္ေပးလိုက္ကြာ”
” ေအးေအး”
စည္သူက
” လာသူငယ္ခ်င္း ငါကိုယ္တိုင္ ငါ့ မိန္းမ ေစာက္ပတ္ကို ၿဖဲေပးထားမယ္ မင္းလာလ်က္”
စည္သူ က သက္စုကို အိပ္ေစကာ ေပါင္ကားခိုင္းလိုက္ျပီး သူ႕မိန္းမ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ေလးကို ကုိယ္တိုင္ၿဖဲေပးသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အခ်ိန္မဆြဲဘဲ သူငယ္ခ်င္း စည္သူကိုယ္တိုင္ၿဖဲေပးထားသည့္ သူ႕မိန္းမ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ ေဖာင္းေဖာင္းေလးကို ကုန္းျပီး လွ်ာနဲ႕ လ်က္လိုက္သည္။ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ေလးမွာ စည္သူ လိုးထားသျဖင့္ ၿပဲကားေဖာင္းႂကြေနသည္။ သက္စု ေစာက္ပတ္ေလးထဲတြင္ စည္သူ႕သုတ္ရည္ေတြ က်န္ေသးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ လွ်ာနဲ႕ လ်က္လိုက္သျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္ ပါးစပ္ထဲ ဝင္ကုန္ေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္စု ကို အရမ္းလိုးခ်င္ေနသျဖင့္
ကာမစိတ္ေတြမႊန္ထူျပီး သက္စု ေစာက္ပတ္ထဲက ထြက္လာသည့္ စည္သူ႕ သုတ္ရည္ေတြကို မရြံေတာ့ဘဲ မ်ိဳခ်လိုက္ေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ သက္စု ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ဖိၿဖဲကားထားျပီး သက္စု ေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို လ်က္ေနသည္။ စည္သူက သူ႕မိန္းမ သက္စု ေစာက္ပတ္ႀကီးကို လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ၿဖဲေပးထားျပီး လက္တစ္ဖက္က ေစာက္စိေလးကို ပြတ္ေပးေနသည္။
သက္စု ခမ်ာမွာေတာ့
” အာ အ အား အ ေကာင္းလိုက္တာ ေကာင္းတယ္ ကိုကို သက္ ေစာက္စိေလးကို နာနာေလးပြတ္ေပး အား အာ ေကာင္းလိုက္တာ ကိုေ၀ယံ နာနာေလဖိလ်က္ ငါေကာင္းေနျပီ”
ကြ်န္ေတာ့္ လီးႀကီးက မာေတာင္လာသည္။
စည္သူ ကြ်န္ေတာ့္ လီးႀကီးမာေတာင္ေနတာကို ေတြ႕သြားသည္။
” ေ၀ယံမင္းလီးႀကီး မာေတာင္ေနျပီး ငါ့မိန္းမကို လိုးခ်င္ေနျပီလား သက္ ငျဖိဳးကို လိုးခိုင္းလိုက္ေတာ့ ဒီေကာင္ လီးႀကီး ကြဲထြက္သြားဦးမယ္”
” အင္ ကိုေ၀ယံ ငါ့ကို လိုးေပးေတာ့ ငါခံခ်င္ေနျပီ”
ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္စု ေစာက္ပတ္ကို လ်က္ေနရာမွ ထ၍ ပုဆိုးကို ခြ်တ္ခ်လိုက္သည္။
” အိုး အႀကီးႀကီးပဲ”
သက္စု ကြ်န္ေတာ့္လီးကို ၾကည့္ျပီး လန္႕သြားသည္။ စည္သူက
” ကိုကို မေျပာဘူးလား ေ၀ယံလီးက ကိုကို႕ထက္ႀကီးတယ္လို႕ သက္ ေစာက္ဖုတ္ေလးကို ၿပဲေအာင္လိုးေပးလိမ့္မယ္ ေ၀ယံလာမင္းလီးကို ငါကိုင္ျပီး ငါ့မိန္းမ ေစာက္ဖုတ္မွာ ေတ့ေပးခ်င္လို႕ ”
ကြ်န္ေတာ္ သက္စုေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ကားေပးလိုက္ျပီး ေပါင္ၾကား ေနရာယူလိုက္သည္။ သက္စု ဖင္ႀကီးက ေမႊ႕ယာထဲ နစ္ဝင္ေနျပီ ေစာက္ဖုတ္ႀကီး ေဖာင္းကားေနသည္။
စည္သူက ေဘးကေန ကြ်န္ေတာ္ လီးကို ကိုင္ကာ ဂြင္းတစ္ခ်က္ႏွစ္ခ်က္ တိုက္လိုက္ျပီး သူ႕မိန္းမ ေစာက္ဖုတ္ႀကီးမွာ ေတ့ေပးသည္။
ကြ်န္ေတာ္လည္း သက္စု ခါးကိုကိုင္ကာ လီးႀကီးကို သက္စု ေစာက္ဖုတ္ထဲ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဖိသြင္း လိုးလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ လီးႀကီး သက္စု ေစာက္ပတ္ထဲ ဝင္သြားေသာ္လည္း စည္သူက ကြ်န္ေတာ့္လီးကို စုပ္ကိုင္ထားဆဲ ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ့္လီးကို စည္သူကိုင္ထားလ်က္နဲ႕ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ကို ေလးငါးခ်က္ လိုးေပးလိုက္သည္။ စည္သူ လက္ကို လႊတ္လိုက္ျပီး သူ႕မိန္းမ သက္စု ေစာက္ပတ္ကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ၿဖဲေပးလိုက္သည္။
” ေ၀ယံငါ့ မိန္းမကို လိုးရတာ ေကာင္းလား မင္းလီးက အႀကီးႀကီးဆိုေတာ့ ငါ့မိန္းမေတာ့ အရမ္းခံလို႕ ေကာင္းေနမွာပဲ ငါ့ အားမနာနဲ႕ေနာ္ မင္းစိတ္ႀကိဳက္သာလိုး ”
”ေအးပါကြာ ေက်းဇူးပါပဲ သက္စု ကေရာ အဆင္ေျပရဲ႕လား”
”ေယာက်္ားတစ္ေယာက္လံုးကေတာင္ ေဘးကေန သူ႕မိန္းမ ေစာက္ဖုတ္ၿဖဲေပးထားတာ ငါက ဘာေျပာရမွာလဲ ေ၀ယံ နင့္စိတ္ႀကိဳက္သာ လိုး ငါခံေပးမယ္”
” ေ၀ယံမင္းငါ့မိန္းမကို လိုးေနရင္း ငါ့မိန္းမ ေစာက္ပတ္ကို လ်က္ခ်င္တယ္”
”ေအး လာလ်က္ေလ သူငယ္ခ်င္း”
ကြ်န္ေတာ္လည္း စည္သူဘက္က သက္စု ေပါင္တစ္ေခ်ာင္းကို ေဘးလွဲေပးလိုက္သည္။စည္သူ သူ႕မိန္းမ ေစာက္ပတ္ကို ၿဖဲလ်က္ ေခါင္းက သက္စု ေစာက္ဖုတ္ကို ကုန္းျပီး လာလ်က္သည္။ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ထဲ လိုးေနသည့္ ကြ်န္ေတာ့္လီးကိုလည္း လ်က္မိေနသည္။ စည္သူ သူ႕မိန္းမ ေစာက္ပတ္ကို ၿဖဲေနသည့္ လက္တစ္ဖက္ကို လႊတ္ျပီး ဂြင္းထုေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူငယ္ခ်င္း စည္သူ ႕ မိန္းမ သက္စုကို သူငယ္ခ်င္းကိုယ္တိုင္က ကြ်န္ေတာ့္လီးကိုကိုင္၍ ေစာက္ဖုတ္ၿဖဲေတ့ေပးျပီး လိုးခြင့္ေပးထားသျဖင့္ အားရပါးရ ေဆာင့္လိုးေတာ့သည္။
ကြ်န္ေတာ္ ဘဝမွာ သူငယ္ခ်င္း စည္သူ႕ မိန္းမ သက္စု ကို လိုးရလိမ့္မယ္လို႕ တစ္ခါမွ မစဥ္းစားမိခ့ဲပါ။ ကြ်န္ေတာ္ စည္သူ ကို ေက်းဇူးတင္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သက္စု ေစာက္ဖုတ္ႀကီးကို ေဆာင့္လိုးရင္း စည္သူကို ေက်းဇူးတင္လိုက္သည္။
”စည္သူ မင္းမိန္းမကို ေပးလိုးတာ ေက်းဇူးပါပဲကြာ”
” ေအး ရပါတယ္ကြာ မင္းမိန္းမရရင္သာ ငါ့ကို မေမ့နဲ႕ ေက်းဇူးျပန္ဆက္ ”
ေအး သူငယ္ခ်င္း စိတ္ခ် ေသခ်ာျပန္ဆက္မယ္”
သက္စုက ကြ်န္ေတာ္ လိုးတာကို ခံရင္း စကားဝင္ေျပာသည္။
” ကိုေ၀ယံေနာ္ အလိုးခံရတာငါပါ ေက်းဇူးတင္တာက တစ္ေယာက္ မလြန္ဘူးလား”
” ေအးပါဟာ . . . သက္စု နင့္ကိုက ငါ့ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ရင္းျပီး ေက်းဇူးဆပ္မယ္”
”ေကာင္စုတ္ နင္နာေနဦးမယ္”
ကြ်န္ေတာ္ ရီလိုက္သည္။ သက္စုက ခ်စ္စရာေကာင္းသည္။ ငယ္ငယ္ကတည္းက သြက္သြက္လပ္လပ္နဲ႕ sexy က်ျပီး ေယာက္်ားတိုင္းေငးရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သက္စုကို ႀကိဳက္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ထက္အရင္ စည္သူက သက္စုကို အရင္ ရည္းစားစကားေျပာျပီး သက္စုအခ်စ္ကို ရသြားသည္။ အခု စည္သူတို႕ လင္မယား အိမ္ေထာင္သက္ ၈ ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
ၿပီးပါၿပီလို႕ ေျပာပါရေစ

No comments:

Post a Comment