Friday, July 10, 2015

အေမွာင္

က်မနာမည္က ဆိုင္းေနာင္...။  အိမ္မွာေတာ့ ေနာင္ေနာင္လို႕ ေခၚၾကတယ္...။  ေမေမ႕နာမည္က နန္းက်င္မူတဲ႕...။  က်မေအာက္ တစ္ႏွစ္ငယ္တဲ႕ ေမာင္ေလး စိုင္းလုံးေက်ာက္ရွိတယ္...။  သူ႕ကိုေတာ့ စိုင္းလို႕ေခၚတယ္...။  က်မအသက္ ခုနစ္ႏွစ္ အရြယ္မွာ  က်မတို႕ အေဖ အရင္း ကြယ္လြန္သြားခဲ႕တယ္...။  က်မအသက္ ---ႏွစ္အရြယ္က်ေတာ့  ေမေမဟာ ကိုဘေမာင္ဆိုတဲ႕ အညာသားတစ္ေယာက္နဲ႕ ေနာက္အိမ္ေထာင္ ျပဳခဲ႕တယ္...။  က်မတို႕လည္း လားရိႈးကေန မန္းေလးကို ေျပာင္းလာခဲ႕ၾကတယ္...။ အဲဒီမွာ မန္းေလးအိမ္ကို ေရႊ႕ၿပီး ေနၾကတဲ႕ အခ်ိန္ကစလို႕ က်မရဲ႕ ဘ၀ အေျပာင္းအလဲ ေတြ စတင္ခဲ႕ေတာ့တာပါပဲ.....ရွင္....
တစ္ညမွာ….ေမေမနဲ႕ က်မတို႕ရဲ႕ ပေထြး ကိုဘေမာင္ တို႕ႏွစ္ေယာက္ ကာမစပ္ယွက္တာကို က်မ ေခ်ာင္းၾကည္႕ေနစဥ္မွာပဲ  ေမာင္ေလး စိုင္းလုံးေက်ာက္ က်မေဘးနားကို ေရာက္လာခဲ႕တယ္..။  က်မတို႕ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ဆက္ၿပီး ေခ်ာင္းၾကည္႕ၾကရင္း နဲ႕  က်မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ မွားယြင္းခဲ႕မိၾကရပါတယ္ ရွင္…။
စိုင္းက အသက္ --ႏွစ္သာ ရွိေသးတာမို႕  သူရဲ႕ လီးက ကိုဘေမ္ာင္ေလာက္ေတာ့ မႀကီးဘူးေပါ႕…။ ဒါေပမယ္႕ ေသးေသးငယ္ငယ္ေလးလည္း မဟုတ္ပါဘူး.။  အရွည္ ေျခာက္လက္မေက်ာ္ ၊ လုံးပတ္က သုံးမတ္လုံးေလာက္ ရွိတယ္..။ မာတာကေတာ့ သံေခ်ာင္းလိုပဲ..။  ဒါေပမယ္႕ အထိအေတြ႕ကေတာ့ သံေခ်ာင္းလို ေအးစက္စက္ မာေၾကာေၾကာ မဟုတ္ဘူး..။ အေသြးအသားမို႕ ႏူးညံ႕ပါတယ္.။
 စိုင္းက က်မ ႏို႕အုံေတြကို ဆုပ္ကိုင္တယ္..။ အရိုင္းသာသာမို႕ ႏို႕ကိုင္ ဘယ္ကၽြမ္းမွာလည္း ရွင္..။ က်မကလည္း အေတြ႕အႀကဳံ မရွိဖူးေသးေတာ့  သူ႕ကို ဘယ္လိုကိုင္ရတယ္..၊ ဘယ္လိုပြတ္ရတယ္ ဘာညာနဲ႕ မသင္ျပတတ္ဘူး..။ ဒါေပမယ္႕ ႏို႕ကို မကိုင္တတ္ ကိုင္တတ္ ဆုပ္နယ္ေနတာကိုကပဲ က်မကို အရသာ ေတြ႕ေစပါတယ္..။  ရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားေစပါတယ္…။
ေမေမ႕ကို ပေထြးက ကိုင္တြယ္စုပ္နမ္းေပးတာလိုမ်ဳိး က်မကို လုပ္ေပးပါေစလို႕ပဲ က်မစိတ္ထဲက ႀကိတ္ဆုေတာင္းေနရတယ္..။ ေဟာ….လုပ္လာပၿပီ …ရွင္…။
စိုင္းက က်မကို ျမက္ခင္းေပၚ ပက္လက္လွဲခ်ပစ္လိုက္ပါတယ္..။  ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေပၚ သူ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြ ဖိကပ္လာတယ္..။ က်မက အလိုက္သင့္ပဲ ပါးစပ္ေလးကို မဟတဟလုပ္ေပးထားမိတယ္..။  စိုင္းက က်မႏႈတ္ခမ္းေတြကိုသာ စုတ္နမ္းတယ္..။ ဟေပးထားတဲ႕ ပါးစပ္ထဲကို လွ်ာထိုးမထည္႕ဘူး..။ အင္းေလ…သူက ဒါမ်ဳိး ဘယ္တတ္မွာလည္း..။ ဒီေတာ့ က်မကပဲ ပ်ဳိးေပးရေတာ့တာေပါ႕…။ က်မကလည္း ရည္စားမထားဘူးေသးေတာ့  တတ္လွတယ္လို႕ မဟုတ္ပါဘူး..။ သူမ်ားေျပာတာ ၾကားဖူးထားတာ..။ အခုမွ လက္ေတြ႕လုပ္ၾကည္႕ရမွာ…။
က်မက လွ်ာကို ထိုးထုတ္လိုက္တယ္..။ စိုင္းကပါးစပ္ ေစ႕ထားတာေၾကာင့္ သူ႕သြားေတြကို ပဲ လွ်ာနဲ႕ ထိမိတယ္..။

``ပါးစပ္ဟထား…ေမာင္ေလး….``

က်မက ပါးစပ္ခ်င္း အသာခြာၿပီး ေျပာလိုက္ရတယ္..။ ၿပီးတာနဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းခ်င္း ျပန္ေတ႕တယ္..။ စိုင္းက က်မေျပာသလို ပါးစပ္ဟေပးထားတာေၾကာင့္ က်မက သူ႕ပါးစပ္ထဲ လွ်ာထိုးသြင္းၿပီး သူ႕လွ်ာကို ကလိေပးလိုက္တယ္..။
အို…… ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတာပါလားရွင္..။ က်မ ရင္ထဲကို ေအးခနဲ ျဖစ္သြားရတာပဲ..။ ဒါေၾကာင့္လည္း လွ်ာကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း လွည္႕ပတ္ေပးေနတယ္..။ စိုင္းကလည္း အထားေပါက္သြားၿပီး သူ႕လွ်ာကို ျပန္ကစားေပးတယ္..။ က်မ ပါးစပ္ထဲကို သူ႕လွ်ာ ထိုသြင္းကလိေပးတယ္..။
အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ စိုင္းရဲ႕လက္က က်မေပါင္ၾကားထဲက ေစာက္ပတ္ေပၚကို ေရာက္လာတယ္..။  ေစာက္ဖုတ္ကို အုပ္ကိုင္ၿပီး ပြတ္ေပးတယ္..။
အဖုတ္ကို ကလိခ်င္ေနတဲ႕ က်မအတြက္ ဟန္က်သြားတာေပါ႕..။ ၿပီးေတာ့ စိုင္း အခုလို ပြတ္ေပးတာဟာ ကိုယ္႕လက္နဲ႕ ကိုယ္ကလိတာထက္ အမ်ားႀကီးသာတယ္..။  ဘာမွ မဆိုင္ဘူး..။ ပိုၿငိမ္႕တယ္..။ ပိုမိုက္တယ္..။  ဒါေၾကာင့္ က်မလည္း ေပါင္တန္ႏွစ္ခုကို ကားႏိုင္သမွ် ကားေပးထားလိုက္တယ္..။
စိုင္းက က်မရဲ႕ ပါးစပ္ခ်င္း ေတ႕ကပ္ထားၿပီး လွ်ာခ်င္းကလိနဲ႕ စုပ္နမ္းေပးေနရာကေန သူ႕ပါးစပ္ကို ခြာၿပီး  က်မရဲ႕ ညာဘက္ ႏို႕သီးကို ကုန္းစို႕တယ္..။

``အားပါးပါး….ဟင္း ဟင္း….``

ရင္သိမ္႕တုန္ေအာင္ ေကာင္းလြန္းလို႕ က်မပါးစပ္က အသံေလးေတြေတာင္ ထြက္သြားတယ္..။ ၇င္ကလည္း ေကာ့တက္သြားတယ္..။
စိုင္းက ႏို႕သီးကို အျပတ္ကို စို႕တယ္..။ လွ်ာနဲ႕လည္း ရက္ေပးေသးတယ္..။ က်မႏို္႕သီးဟာဆိုရင္ ဆတ္ဆတ္ကို တုန္ခါေနသလိုပဲ..။ ရင္ထဲ ဖိုခနဲ ေအးခနဲ ျဖစ္ ျဖစ္သြားတာေတာ့ ေျပာမေနပါနဲ႕ေတာ့ ..ရွင္…။

ညာဖက္ ႏို႕သီးၿပီးေတာ့ ဘယ္ဖက္ႏို႕သီးကို ေျပာင္းစို႕ေပးျပန္ပါေသးတယ္..။ အခုခ်ိန္ထိေတာ့ စိုင္းဟာ ေမေမ႕ကို ပေထြး လုပ္ေပးတဲ႕ အတိုင္း တစ္ဆင့္ၿပီး တစ္ဆင့္ လုပ္ေပးေနပါတယ္..။ ေမေမ႕အဖုတ္ကို ပေထြးက ကုန္းရက္ေပးသလိုမ်ား ရက္ေပးအုန္းမွာလားလို႕ က်မေတြးၿပီး ရင္ဖိုမိတယ္..။ ေဟာရွင္…. စိုင္းက က်မႏို႕သီးေတြကို စို႕ေပးေနရာက သူ႕ပါးစပ္ကို က်မရဲ႕ ရင္ညြန္႕ ၀မ္းဗိုက္ တေလွ််ာက္ အသာစုပ္နမ္းေပးရင္း ေအာက္ဘက္ဆီ တျဖည္းျဖညး္ ေရြ႕သြားေနပါၿပီ..။ သူ ဦးတည္ေနတာကေတာ့ က်မေပါင္ၾကားဆီကိုပါပဲ..။ သူတကယ္ပဲ ေစာက္ဖုတ္ရက္ေတာ့မွာလား….။  ေတြးရင္းနဲ႕ကို က်မမွာ ရင္ထဲ တလွပ္လွပ္ ျဖစ္ေနရပါတယ္..။
ပါးစပ္နဲ႕ စုပ္ ၊ လွ်ာေလးနဲ႕ ဟိုဟိုသည္သည္ ရက္ေပးရင္း ေအာက္ဘက္ကို ေရႊ႕ဆင္းသြားတာေၾကာင့္ စိုင္းရဲ႕ တံေတြးေလးေတြ ေပက်န္ တင္ေနခဲ႕ၾကတယ္..။ က်မက အဒီ တံေတြးေလးေတြကို လက္နဲ႕ အသာလိုက္ပြတ္ေနရတာ တစ္မ်ဳိး ရမက္တိုးစရာပါပဲ..။
ေနာက္ဆုံးေတာ့ စိုင္းရဲ႕ ေခါင္ဟာ က်မေပါင္ၾကားကို ေရာက္လို႕သြားပါေတာ့တယ္..။  ပေထြးလုပ္သလို အတိုင္းပါပဲ..။ က်မေစာက္ပတ္ကို လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႕ က်က်နန ၿဖဲတယ္..။ ၿပဲအာထြက္လာေအာင္ၿဖဲၿပီးမွ လွ်ာနဲ႕ ကုန္းရက္ေပးတယ္..ရွင္..။

``ပ်ပ္..ပ်ပ္….ပလပ္…ပ်ပ္…..``

``အား..ဟင့္ ဟင့္ အို…..စိုင္းရယ္…..ဟင္းဟင္း…..``

စိုင္းဟာ ေစာက္ဖုတ္ရဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာ အထိမိဆုံးဆိုတာကိုေတာ့ သိပုံမရဘူး..။ လွ်ာကို ထုတ္ၿပီးေတာ့ ကုန္းၿပီးေတာ့သာ ရက္ေနတာ..။ ဒါေၾကာင့္ ေစာက္ဖုတ္ႏႈတ္ခမ္းသားေတြကိုပဲ ရက္မိတာကမ်ားတယ္..။  အရသာ အထိမိဆုံးျဖစ္တဲ႕ ေစာက္ေစ႕ကိုေတာ့ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္မွပဲ လွ်ာနဲ႕ ထိမိတာ..။  အို….အဲဒီလို ထိမိသြားတဲ႕ အခါမ်ဳိးမွာဆိုရင္ က်မဟာ တစ္ကိုယ္လုံး တုန္ရင္ေကာ့တက္သြားရေအာင္ကို အရသာေတြ႕တယ္ရွင္..။ ဒါေၾကာင့္ က်မက ေစာက္ေစ႕ကို ရက္မိရေအာင္ ဖင္ကို ေကာ့ေကာ့ေပးတယ္..။ ဒါေပမယ္႕ စိုင္းက အထာမေပါက္ဘူးရွင္…။ ရမ္းသန္းၿပီး တအားပဲ ဆက္ရက္ေနတာ..။ ေစာက္ဖုတ္တင္ ဘယ္ဟုတ္မလဲ  …. ေပါင္ၿခံေနရာေတြ ဘာေတြကိုပါ ေလွ်ာက္ရက္မိကုန္ေရာ…။

``ဟင့္ ဟင့္……အေစ႕ကိုရက္ဟာ….ဟင္းဟင္း….ေထာင္ေနတဲ႕ အေစ႕ကို ရက္ေပး…..အား..အား ဟုတ္ၿပီ…..အဲ႕နားေလး……..``

မတတ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး….။ ပါးစပ္က ထုတ္ေျပာယူရေတာ့တာပါပဲ..။ ဒီလိုေျပာေတာ့လည္း စိုင္းက က်မခိုင္းသလို ခ်က္ခ်င္းပဲ လိုက္လုပ္ေပးရွာပါတယ္..။ က်မေစာက္ေစ႕ကို အျပတ္ရက္ေနပါၿပီ….။
အို….ဘာေျပာေကာင္းမလဲ…။ က်မ အရမ္းကို ရြထလာေတာ့တာေပါ႕…။ တင္ႀကီးကို ၾကြၾကြၿပီး ေစာက္ဖုတ္ကို ေကာ့ ေကာ့တင္ေပးတယ္..။ ခါးႏြဲ႕ၿပီး ဖင္တယမ္းယမ္း လုပ္ေပးေနေတာ့ သူ႕မ်က္ႏွာကို အဖုတ္နဲ႕ ကပ္ပြတ္သလိုမ်ဳိးေတာင္ ျဖစ္တယ္..။  အထူးသျဖင့္ သူ႕ပါးစပ္တ၀ိုက္မွာဆိုရင္ က်မရဲ႕ ေစာက္ရည္ၾကည္ေတြနဲ႕ ေပက်ံကုန္ၿပီ…။
ခဏၾကာေတာ့ က်မက လက္ဆန္႕ထုတ္ၿပီး စိုင္းရဲ႕ လီးကို ဆုတ္ကိုင္လိုက္တယ္..။ သိပ္မႀကီးလွေပမယ္႕ ကိုင္ရတာ မာမာစီးစီး ရွိတယ္..။

``စိုင္း…..ငါ႕မ်က္ႏွာေပၚ တက္ခြလိုက္..၊ နင့္လီးကို ငါ စုပ္ေပးမယ္..``

က်မကိုယ္ က်မ အံ႕ေတာင္ အံ႕ၾသမိပါရဲ႕ ရွင္…။ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး  ဒီလိုရင့္ရင့္သီးသီး ညစ္ညစ္ပတ္ပတ္ စကားေတြကို ပါးစပ္က ေျပာထြက္သြားတယ္ မသိဘူး..။ အဲ…..ဒီလိုတစ္တစ္ခြခြ ေျပာလိုက္ရတာကိုလည္း အရသာတစ္မ်ဳိးေတာ့ အရွိသား….ရွင့္..။
စိုင္းကလည္း က်မေစာက္ဖုတ္ကို ကုန္းရက္ေနရင္းက ကိုယ္ကို တစ္ပတ္လွည္႕ၿပီး က်မ မ်က္ႏွာေပၚတက္ခြတယ္..။  ဒီအခါ သူ႕လီး ေငါက္ေတာက္က က်မပါးစပ္နားမွာ အတန္းသားေပါ႕…။

က်မက အစပ်ဳိးတဲ႕အေနနဲ႕ လွ်ာေလး တစ္လစ္ထုတ္ၿပီး သူ႕လီးတန္လုံးပတ္တေလွ်ာက္ အသာရက္ေပးလိုက္တယ္..။ ၿပီးမွ လီးထိပ္ဖူးပိုင္းကို ပါးစပ္နဲ႕ လွမ္းငုံယူတယ္..။
ေစာက္ဖုတ္ကုန္းရက္ေပးေနတဲ႕ စိုင္းရဲ႕ ပါးစပ္က အိအိ အုအု ေရရြတ္ျမည္တမ္းသံေလးေတြ ထြက္ေပၚလာတာကို  က်မ ၾကားရတယ္..။ ၿငိမ္႕သြားလို႕ အသံျမည္လာတာေပါ႕..။ ပါးစပ္နဲ႕ ငုံမိတဲ႕ သူ႕လီးေခ်ာင္းႀကီး တေငါ႕ေငါ႕ လႈပ္လာတာကို က်မ သတိျပဳမိလိုက္တယ္..။
ပေထြးရဲ႕ လီးကို ေမေမစုပ္ေပးခဲ႕ပုံကို ျပန္ျမင္ေယာင္ အတုယူၿပီး က်မကေခါင္းကို ၾကြလိုက္ ႏွိမ္႕လိုက္ လုပ္ရင္း စိုင္းကို လီးစုပ္ေပးေနတယ္..။ ေခါင္းအၾကြ အႏွိမ္႕နဲ႕ အညီ လီးေခ်ာင္းဟာ က်မပါးစပ္ထဲ တိုး၀င္ျပန္ထြက္ ျဖစ္ေနတာ ေပါ႕…။ ဒီလို လီးစုပ္ေပးရင္းက  အေမႊးေလးေတြေပါက္ေနတဲ႕ ေဂြးဥလုံးလုံးေလးေတြကိုလည္း လက္နဲ႕ အသာ ဆုပ္ကိုင္ပြတ္ေပးလိုက္ေသးတယ္..။
မိနစ္အနည္းငယ္ၾကာေအာင္  ၆၉ ပုံစံနဲ႕ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ စုပ္ေပးၾကၿပီးေတာ့ အဲဒီ အဆင့္ကို တစ္စခန္း ရပ္လိုက္တယ္..။
ပေထြးနဲ႕ ေမေမတို႕ လုပ္ၾကတာကို ဒီအဆင့္ထိပဲ ေခ်ာင္းၾကည္႕ ေတြ႕ျမင္ခဲ႕တာမို႕ စိုင္းဟာ ေရွ႕ဘာဆက္လုပ္ရမယ္ဆိုတာကို ေရေရရာရာ မသိရွာဘူး..။  ေရွ႕တစ္ဆင့္ တက္စရာ ရွိမွန္းကိုေတာ့ သူအလိုလို နားလည္ေနပုံပါပဲ..။
သူ႕လီးကလည္း ေတာင္ေနတုန္းကိုး..။ သုတ္ရည္မွ မထြက္ေသးတာ..။

``ငါတို႕ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ…ေနာင္ေနာင္…၊ နင့္ကို ငါ လိုးရမွာလား….``

စိုင္းက က်မကို ကြက္ၾကည္႕ ကြက္ၾကည္႕ လုပ္ၿပီး ေမးတယ္..။

``နင္က လိုးတတ္ေနလို႕လား….``

``ဟာ….မလိုးတတ္ေသးပါဘူး..၊ ဒီလိုပဲ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေျပာတာ ၾကားဖူးတာပဲ ရွိတယ္..။ လိုးတာကို ေသခ်ာ သိရေအာင္ ေမေမတို႕ကို သြားေခ်ာင္းၾကည္႕ၾကအုန္းစို႕လား…။ ခုေလာက္ဆို ဦးေမာင္ႀကီးက ေမေမ႕ကို လိုးေနေလာက္ၿပီ….``

``အံမာေလး….သြားၾကည္႕စရာ မလိုပါဘူး…ဟ… ၊ ငါသိပါတယ္…``

``ဘာလဲ….နင္က အလိုးခံဖူးၿပီးလို႕…လား….``

``ဟယ္….ေကာင္စုတ္…ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ..၊ ဘယ္က အလိုးခံဖူးရမွာလည္း….၊ မေန႕ညတုန္းက  ေမေမတို႕ လိုးၾကတာကို ငါေခ်ာင္းၾကည္႕ထားလို႕ သိရတာ…``

``ဒါဆို ဟန္က်ၿပီေပါ႕…. ဘယ္လိုလဲဆိုတာ သာေျပာ….ျပေပေတာ့…..``

``လာ….ငါ႕အေပၚ တက္ခြလိုက္…``

က်မက ပက္လက္ျပန္အိပ္ေပးၿပီး ေျပာတယ္..။ စိုင္းကလည္း တက္ခြတယ္..။ ဒါေပမယ္႕ ခြပုံက ေစာေစာတုန္းက လို က်မ ေျခရင္းဘက္ ေခါင္းေပးၿပီး ေျပာင္းျပန္တက္ခြတာ…။

``ဟာ…..သြားကြာ..၊ အဲ႕လိုမ်ဳိး ခြခိုင္းတာ မဟုတ္ဘူး..ဟ…``

``ဘယ္လိုခြရမွာလဲ….၊ နင္ကလဲ…ရွင္းေအာင္ေျပာမွေပါ႕….``

``ဒီဘက္လွည္႕ၿပီး ေပါင္ၾကားေပၚ တက္ခြခိုင္းတာဟဲ႕….``

ဒီေတာ႕မွ စိုင္းက တက္ခြတာ အထာက်သြားတယ္..။ သူ က်မေပါင္ခြၾကားေပၚ တက္ခြမိေတာ့ က်မက သူရဲ႕ လီးႀကီးကို အသာ လက္နဲ႕ဆုပ္ကိုင္ဆြဲယူၿပီး က်မရဲ႕ ပါကင္ပိတ္ ေစာက္ဖုတ္ေလးရဲ႕ အ၀မွာ ေတ႕ေပးလိုက္တယ္..။
လီးနဲ႕ ေစာက္ပတ္ ကပ္မိၾကတဲ႕ အခ်ိန္မွာ က်မတို႕ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္စလုံး ဆတ္ခနဲ တုန္ခါသြားၾကတယ္..။ ဖိုဓါတ္နဲ႕ မဓါတ္ထိေတြ႕မိလို႕ မီးပြင့္သြားတာျဖစ္မွာပါပဲ….။

``အဲ…..နင့္အေခ်ာင္းကို ငါ႕ဟာထဲ ၀င္ေအာင္ထိုးသြင္းလိုက္ေပေတာ့….``

က်မရဲ႕ အသံဟာ သိသိသာသာကို တုန္ရင္ေနပါတယ္…။ စိုင္းဟာလည္း တစ္ကိုယ္လုံး တုန္တုန္ရီရီ ျဖစ္လို႕…။ ဒါေပမယ္႕ စိုင္းက က်မခိုင္းသလို လုပ္တယ္..။  သူ႕ဖင္က်စ္က်စ္ေလးကို အသာလႈပ္ၿပီး အဖုတ္ထဲကို လီးဖိထိုးသြင္းေပးတယ္..။
စထိုးထိုးသြင္းသြင္းခ်င္း လီးထိပ္ဒစ္ပိုင္း ေစာက္ေခါင္းထဲ ၀င္တယ္…။

``ေဟာ…..၀င္သြားၿပီ….``

စိုင္းရဲ႕ ပါးစပ္က အသံထြက္လာတယ္..။
စိုင္းရဲ႕ ပါးစပ္က အသံထြက္လာတယ္..။

 ``အား….ကၽြတ္ကၽြတ္ ကၽြတ္….``

က်မမွာေတာ့ အဖုတ္ဝ တင္းခနဲ ၿပဲအာသြားတာေၾကာင့္ စပ္ဖ်င္းဖ်င္း ေအာင့္ေတာင့္ေတာင့္ ျဖစ္သြားတာမို႕ စုတ္သပ္ညည္းလိုက္မိတယ္..။  ထိုးသြင္းလိုက္တဲ႕သူ႕လီးဟာ တစ္ဝက္သာသာေလာက္ေတာ့ ဝင္ေနၿပီ…။ လီးထိပ္က က်မေစာက္ေခါင္းထဲက အပ်ဳိအေမွးပါးကို ထိမိေနတယ္..။

``ေနာင္ေနာင္….နာလို႕လားဟင္….``

စိုင္းက လီးကို ဆက္မသြင္းေသးပဲ က်မရဲ႕ နဖူးက ဆံပင္စေလးေတြကို အသာသပ္တင္ေပးရင္း ေျပာတယ္…။ အလိုးခံေနရတာေၾကာင့္ အရသာေတြ႕တဲ႕အျပင္ ေမာင္ငယ္ရဲ႕ ဒီၾကင္နာမႈေလးေၾကာင့္လည္း စိတ္ထဲမွာ ၾကည္ႏူးမႈပီတိေလး ျဖစ္ရပါတယ္..။

``နည္းနည္းေအာင့္သြားလို႕ပါ…၊ ကဲ…ေမာင္ေလး….အားစိုက္ၿပီး တစ္ေခ်ာင္းလုံးဝင္ေအာင္ ဖိထိုးသြင္းလိုက္….ေနာ္……``

က်မက အားေပးလိုက္ရပါတယ္…..။ ဆက္ဖိထိုးသြင္းရင္ က်မေစာက္ေခါင္းမွာ ဖုံးကာေနတဲ႕ အပ်ဳိအေမွးပါး စုပ္ျပတ္သြားေတာ့မွာပါ…။  တစ္ခ်က္တည္းနဲ႕ အၿပီးထိုးေဖာက္သြားတာကို လိုခ်င္လို႕ ဒီလိုမ်ဳိး ေျပာလိုက္ရတာပါ…။  တတိတတိနဲ႕ ထိုးေဖာက္ေနရင္ နာတာက ရွည္မယ္မဟုတ္လား…ရွင္..။ တစ္ခါတည္း ထိုးေဖာက္ ဖိေဆာင့္သြင္းလိုက္ရင္ တစ္ခ်က္ပဲ နာမယ္ေလ..။ အပ်ဳိေမွး ေပါက္ရင္ နာတယ္လို႕ ေျပာသံၾကားဖူးထားတာေၾကာင့္ အခုလို တြက္ဆၿပီး အလုပ္ခိုင္းလိုက္ရတာပါ..။

စိုင္းကလည္း က်န္ေနေသးတဲ႕ သူလီးတစ္ဝက္ကို က်မေျပာသလိုပဲ ခပ္ျပင္းျပင္းထိုးေဆာင့္သြင္းလိုက္တယ္..။ သူ႕လီးတစ္ေခ်ာင္းလုံးဟာ က်မရဲ႕ အပ်ဳိစစ္စစ္ ေစာက္ဖုတ္ေလးကို ပါကင္ဖြင့္ၿပီး အဆုံးတိုင္ ဝင္ေအာင္းလို႕သြားပါၿပီ…။

``အား……ဟင့္ဟင့္….``

က်မ ခပ္သာသာေလး ညည္းလိုက္မိတယ္…။  နာေတာ့နာပါတယ္…

No comments:

Post a Comment